skip to Main Content
Zaustavimo trgovanje ljudima

Otvorena medijska grupacija provodi projekt Zaustavimo trgovanje ljudima uz financijsku podršku Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Trajanje projekta:
od početka rujna 2019. do kraja rujna 2020. godine.

ZAUSTAVIMO TRGOVANJE LJUDIMA

U sklopu projekta izrađene su dvije video animacije te se provodi kampanja s ciljem prevencije trgovanja ljudima, odnosno dizanja svijesti ugroženih osoba o mogućnosti da se postanu žrtvom trgovanja ljudima.

S obzirom da je Hrvatska u posljednje vrijeme postala zemlja podrijetla u trgovanju ljudima, a nije više samo tranzitna, važno je prevenirati mogućnost trgovanja te podići svijest o tome da i hrvatsko stanovništvo može postati žrtvom trgovine ljudima. Prevencija trgovanja ljudima je područje u kojem se trebaju angažirati svi, pa tako i organizacije civilnog društva koje djeluju u zajednici provođenjem edukativnih aktivnosti u svim oblicima, uključujući i javne kampanje.

KAMPANJA

U sklopu kampanje obilježavamo 30. srpanj, Svjetski dan borbe protiv trgovanja ljudima.

Na našem YouTube kanalu možete pogledati video animacije te se informirati o načinu zaštite kako ne bi postali žrtva trgovine ljudima.

Ovim projektom OMG nastavlja raditi u području informiranja građana o vrstama te ukazati na važnost zaštite građana i suzbijanja trgovine ljudima te se oslanja na ranije provedene kampanje o kojima možete saznati više u nastavku.

Prijavite trgovanje ljudima (2008), TV spot, redateljica Ivona Juka, trajanje 38, 30 i 15 sekundi

Kampanja „Prijavite trgovanje ljudima“ (2008) realizirana je unutar Twinning projekta CARDS 2004 između Ludwig Botzmann Instituta za ljudska prava iz Beča i Ureda za ljudska prava Vlade Republike Hrvatske. Kampanja je posebno upućena na nogometne navijače i bila je prikazivana na Hrvatskoj televiziji za vrijeme Europskog nogometnog prvenstva. U kampanji je sudjelovao naš poznati nogometaš Davor Šuker.

Kampanja se sastojala od prikazivanja televizijskog spota, te od plakata koji su izrađeni u tri vizuala. Manji plakati bili su postavljeni i u tramvajima u Gradu Zagrebu.

Kampanja planirana u ovom projektu koji se fokusira na potencijalne korisnike, slijedi process podizanja svijesti koji smo započeli s prethodnim kampanjama protiv trgovine ljudima. U razvoju scenarija za ovaj TV spot odlučili smo se obratiti onima koji bi mogli imati pristup žrtvama trgovine ljudima – potencijalnim korisnicima. Namjera ove kampanje je izazvati suosjećanje i empatiju u potencijalnim korisnicima prema žrtvama trgovine – muškarcima, ženama i djeci, poticati ih da obrate pozornost na znakove trgovine ljudima, te ukazuju na nekoliko različitih situacija u kojima mogu susresti žrtve trgovine. Namjera spota je senzibilizirati potencijalne korisnike i ukazati im na činjenicu da trgovina ljudima postoji i potaknuti ih da prijave trgovinu ljudima.